איטום קירות בלוד

מחפשים איטום קירות בלוד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

איטום טל
אבי סבג

איטום טל

נבדק לאחרונה 13.03.2024
4.78
130
חוות דעת
התמחויות: זיפות וסיוד גגות , הלחמת יריעות ביטומניות , יציקת בטקל , איטום מרתפים בהתזה , איטום גגות מרוצפים , שיקום ואיטום מבנים בשיטת הסנפלינג , שיקום וחידוש בטון , איטום קירות וחלונות חיצוניים , חיזוק אריחי שיש , מומחים בפתרונות למעטפת מבנה לקוייה
איטום צפרירים
ניצ'קו סיליק

איטום צפרירים

נבדק לאחרונה 04.03.2024
4.81
32
חוות דעת
התמחויות: כל סוגי האיטום: גגות מרוצפים, הלבנת גגות, איטום ביריעות ביטומניות תקניות , ביצוע עבודות סנפלינג: איטום קירות, תפרים, חיזוק קירות שיש והתקנת מרזבים , בוגר השתלמות של הטכניון תעודה 659 , ללא גגות רעפים , איננו מסתתרים מאחורי טלפונים פקסים וכתובתנו קבועה במשך שנים רבות , שירות אמין בבית הלקוח, אחריות על כל עבודה
e.t.m פתרונות איטום
רותם משולם

e.t.m פתרונות איטום

נבדק לאחרונה 14.03.2024
5
6
חוות דעת
התמחויות: מרזבים , מרפסות , גגות , חדרים רטובים , קירות קשר , עמידה בזמנים , ליווי אישי , אחריות על כל עבודה , עבודות איטום עם מנוף סל.
איטום רובס
משה רובס

איטום רובס

נבדק לאחרונה 04.03.2024
4.8
50
חוות דעת
התמחויות: זיפות , סיוד גגות , זפת חם וסיד , איטום ע"י יריעות ביטומניות בהלחמה , איטום ע"י חומרים אקריליים , פוליגג , אקרליפז , מסטיגג משוריין , איטום על ידי אינטרגלס , איטום על ידי פיברגלס
ס.איטום וזיפות גגות
בסימה כריים

ס.איטום וזיפות גגות

נבדק לאחרונה 06.03.2024
4.91
67
חוות דעת
התמחויות: ** לא עושה עבודות בסנפלינג ** , איטום כל סוגי המבנים , איטום ביריעות בטון , זיפות וסיוד גגות , עבודות שיפוצים , יציקות בט קל בשיפועים , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים אטרקטיביים
ש.מ.נ. זיפות ואיטום גגות
משה נגר

ש.מ.נ. זיפות ואיטום גגות

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.93
27
חוות דעת
התמחויות: איטום גגות , זיפות וסיוד , טיפול בחדירת מים , איטום מרתפים , איטום מקלטים , יריעות ביטומניות , בידוד , שירות לקהל הפרטי והעסקי

איטום קירות בלוד הוא אחד השירותים הפופולאריים, והסיבה לכך היא ברורה. קירות המבנה שבו אנו שוהים, מהווים את ההפרדה בין הסביבה החיצונית ובין הסביבה שבה אנו נמצאים, וזה ישפיע מבחינת חדירת רטיבות, חום ורעש. אין זה משנה אם מדובר בביתנו הפרטי, במקום העבודה שלנו, או במקום שבו אנו מתאמנים או לומדים – איטום איכותי ישפיע באופן ישיר על איכות החיים שלנו. איטום קירות מתחלק למספר תתי תחומים, שעליהם נדבר במאמר הבא.

איטום קירות בלוד

 

איטום בעבר וכיום

על אף שענף האיטום וחומרי האיטום שבו השתנו ללא היכר במהלך השנים, פונקציית האיטום מוכרת לאנושות מזה זמן רב. מאז תחילת ענף הספנות וההתיישבות במבני קבע – האדם הבין את הצורך בהפרדה הרמטית בין סביבות, ואת הצורך במניעת מעבר של רטיבות בין סביבות שונות. כשאנו מדברים על איטום מבנים, נראה שהזפת היא החומר הוותיק ביותר, ולמעשה – היא נמצאת בשימוש עד היום. יחד עם זאת, תחום האיטום עבר שינויים רבים, וכיום ניתן למצוא בו שיטות וחומרים מתקדמים הרבה יותר.

איטום קירות

נחיצות איטום קירות בלוד

כאמור, איטום של קירות הוא אחד השירותים המבוקשים בלוד. כולנו נזקקים לאיטום קירות, מכיוון שהקירות מרכיבים את כל המבנים שבהם אנו שוהים במהלך שגרתנו היומית. כשמדובר בימי החורף הגשומים, הקירות מהווים עבורנו חוצץ מהסביבה הרטובה שבחוץ, ומונעים מקור להיכנס אל החלל שבו אנו שוהים. כשמדובר בימי הקיץ, הקירות מונעים מהשמש הקופחת לחמם אותנו, ולאיטום שלהם יש תפקיד חשוב בבידוד הבית. באילו מצבים נחפש איטום קירות בלוד?

 

איטום קירות פנימיים

איטום קירות פנימיים של מבנה, יכול להשפיע רבות על רמת הרעש והבידוד התרמי במבנה. כמו כן, חשוב לציין כאן את הקירות הפנימיים של חדרים רטובים למיניהם, דוגמת סאונה, מקלחת, מקוואות, או חללים שבהם יש בריכות שחייה. קירות פנימיים של חדרים רטובים דורשים איטום מיוחד, מכיוון שהם מתמודדים עם לחות ורטיבות בתקרה אופן רציף. בחירת חומרי איטום נכונים לאיטום של קירות פנימיים, היא קריטית ותשפיע באופן ישיר על איכות החיים שלנו.

 

איטום קירות חיצוניים

איטום קירות חיצוניים נדרש בכל מבנה, מכיוון שהקירות החיצוניים חשופים לפגעי האקלים בצורה משמעותית. קירותיו החיצוניים של כל מבנה חשופים לפגעי האקלים, ולכן הם צפויים לבלאי גבוה במהלך השנים. כך למשל, כשל באיטום של קירותיו החיצוניים של בניין – יכול להביא לרטיבות בקירות ובתקרות של משרדים ודירות. רטיבות שכזו תיתן את אותותיה בסביבה הפנימית של המבנה, בצורת כתמי עובש, "הזעה" של הקירות, וכמובן נזילות וטפטופים.

 

איטום קירות בריכה

בעוד חלק מהאנשים בוחרים בבריכות פיברגלס או בריכות מתועשות, בריכות בטון עדיין נחשבות לאיכותיות והנפוצות ביותר, והן קיימות במועדוני ספורט, פארקי מים ובתים פרטיים. קירות של בריכת בטון דורשים איטום ייחודי ומוקפד, ואנו מדברים פה על הקירות החיצוניים והפנימיים גם יחד.

מבפנים – קירות הבריכה חשופים לחץ ההידרוסטטי המתמיד של המים, ואיטום שלהם הוא חיוני על מנת למנוע דליפה של מים החוצה. מבחוץ – יש לאטום את קירות הבטון באופן כזה שימנע חלחול של רטיבות אל תוך תשתית הבטון, ויביא להתפוררות שלו במהלך השנים.

 

איטום קירות תת קרקעיים

איטום של קירות מרתפים ומקלטים, טומן בחובו אתגרים שונים לחלוטין מאשר בסוגי איטום אחרים. מבנים תת קרקעיים חשופים יותר לכניסת אדמה, רטיבות וגזים אל תוך הסביבה הפנימית של המבנה, ולכן האיטום צריך להיות מתאים לסיטואציה.

קירותיהם של מבנים תת קרקעיים מכילים לרוב צנרת ותשתיות תקשורת וחשמל, מה שמציב אתגר נוסף בפני קבלני האיטום, שצריכים ליצור מעטפת איטום הרמטית למרות כל המכשולים. קבלני איטום בלוד, המבצעים איטום של קירות תת קרקעיים – צריכים לדעת לבחור את חומרי האיטום באופן מדויק, ותוך התחשבות בלחצים השונים המופעלים על קירות המבנה.

איטום גגות מקצועי

חומרי איטום קירות בלוד

בעת שאנו מחפשים איטום קירות בלוד, מומלץ להכיר את החומרים הנפוצים המשמשים לעבודות שכאלה.

 

יריעות ביטומניות

חומרים ביטומניים הם נגזרות של נפט, הם ניחנים ביכולת להתרכך בחום, ולכן הם נוחים במיוחד לעבודה בעת הנחת שכבות האיטום. חומרים אלו מגיעים בצורה של יריעות או כחומרים משחתיים, והם יעילים מאוד באיטום של קירות וגגות.

 

חומרים צמנטים

חומרים צמנטים הם חומרי מליטה המבוססים על חול, מלט ופולימר, והם בעלי כושר הידבקות גבוה במיוחד. חומרים צמנטים ניתנים ליישום באמצעות התזה ומריחה, והם מעולים לצורך גישור על סדקים ומגרעות.

 

איטום קריסטלי

איטום קריסטלי מסוגל לחדור אל הבטון, והוא מכיל רכיבים שמתנפחים בעת מגע עם מים, והופכים לקריסטלים קשיחים שיוצרים שכבה אטומה למים ורטיבות. איטום קריסטלי נפוץ לצורך איטום קירות חיצוניים בעיקר.

 

חומרים פוליאוריטנים

חומרים פוליאוריטנים מכונים בעגה המקצועית גם "מסטיקים", ומכאן ניתן להבין את כושר ההידבקות הגבוה שלהם. החומרים הפוליאוריטנים משמשים ליישומים שונים בענף האיטום, ביניהם איטום קירות חיצוניים ופנימיים, איטום מאגרי מים, איטום גגות ועוד. חומרים אלו נחשבים ליעילים במיוחד כנגד נזקי לחות ורטיבות.

חומרי איטום

איטום קירות פנימיים בלוד

ענף האיטום התפתח רבות בשנים האחרונות, ואנו עדים לשיפור הן מבחינת החומרים והן מבחינת השיטות המיושמות בו. בעוד חלק משיטות האיטום הן אפשריות לתפעול בכוחות עצמנו, איטום מקצועי יבוצע רק ע"י קבלן איטום מורשה ע"י מכון התקנים.

כשקירות הבית הפנימיים שלנו מציגים תסמינים כגון עובש, בועות, נזילות וטפטופים – קודם כל חשוב להבין, שברוב המקרים מדובר בכשל איטום של הקירות החיצוניים. רק לאחר טיפול באיטום הקירות החיצוניים – ניתן לבצע תיקונים ואיטום קירות פנימיים. מה עלינו לדעת לגבי איטום קירות פנימיים בלוד?

 

מי צריך איטום קירות פנימיים בלוד?

איטום קירות פנים מכונה בשפה המקצועית "איטום שלילי", והוא מיועד למספר מטרות. מתי נזדקק לאיטום קירות פנימיים בלוד?

 

בריכות ומאגרי מים

כשאנו מדברים על בריכת ומאגרי מים, מובן מדוע הקירות הפנימיים של המבנה צריכים להיות אטומים. בריכות בטון למשל, מהוות מבנה של ממש, ולכן האיטום שלהן חייב להיות מקצועי ויסודי מפנים ומחוץ. איטום קירותיה הפנימיים של בריכה צריך לעמוד בפני הלחץ ההידרוסטטי הקבוע של המים, ולמנוע חלחול של רטיבות דרך הדפנות.

איטום שלא יבוצע כיאות, עלול לגרום לבזבוז מים משווע, וכמובן נזק לדפנות הבטון של הבריכה. במצב של מאגרי מי שתיה למשל – יש לשים לב שאנו משתמשים בחומרים שאינם רעילים, ובמאגרי מי כיבוי המתאפיינים בעמידת המים לאורך זמן – יש להשתמש בחומרים המונעים הצטברות של פטריות וחיידקים.

 

מרתפים ומקלטים

איטום שלילי נהוג במיוחד במבנים תת קרקעיים, מכיוון שלא תמיד ניתן לבצע איטום חיצוני כשמדובר בבניין קיים. איטום של מקלטים ומרתפים מערים קשיים רבים על בעלי המקצוע, ולכן חשוב שיבוצע ע"י קבלן מנוסה. בין השאר, כשאנו אוטמים את קירותיו הפנימיים של מבנה תת קרקעי, מעבר לרטיבות – עלינו גם למנוע כניסה של גזים הנפלטים מהאדמה המקיפה את המבנה.

 

בידוד תרמי או אקוסטי

איטום של קירות פנימיים – כולל גם את תחומי הבידוד התרמי והאקוסטי. אנשים רבים בוחרים לבצע בידוד מסוגים שונים, על מנת לשפר את איכות החיים שלהם. בידוד תרמי עושה שימוש בחומרים המונעים את מעבר החום, ומתאפיינים באחוז גבוה של אוויר כלוא במסת החומר. כך ניתן לשפר את חיסכון האנרגיה ואיכות החיים, ולמנוע הצטברות עובש על הקירות.

בידוד אקוסטי מונע מעברי רעש משני סוגים: רעש הנישא באוויר, ורעש שעובר דרך קירות המבנה. יישום של בידוד אקוסטי בקירות הפנימיים של הבית, לעתים יכול לשפר משמעותית את האקוסטיקה בתוך החלל, ולאפשר לנו סביבה נעימה הרבה יותר.

 

תיקון נזקי רטיבות בבית

כשאנו עדים לנזקי רטיבות בקירות הבית הפנימיים, סביר להניח שמדובר בכשל של מעטפת האיטום החיצונית. את תיקון הנזקים האלו, מומלץ לבצע רק לאחר שטיפלנו בשורש הבעיה, ואטמנו את המבנה מבחוץ. בדיקה של בעל מקצוע מאפשרת להבין מהיכן מגיעה הרטיבות, בין השאר ע"י שימוש במצלמות תרמיות. כמובן שעלינו להשתמש בחומרים שאינם רעילים כשאנו מבצעים איטום בתוך הבית, מכיוון שהדבר ישפיע ישירות על בריאותנו.

איטום בסנפלינג

חומרי איטום קירות פנימיים בלוד

תחום האיטום עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות, ואנו נתקלים במגוון של חומרים שעשויים לבלבל את מי שאינו מצוי בתחום. כשאנו מחפשים איטום קירות פנימיים בלוד, רצוי שנכיר את השחקנים הראשיים בתחום.

 

חומרים ביטומניים

חומרים ביטומנים הם נגזרות של נפט, והם ידועים ביכולתם להתרכך בחום ולאפשר גמישות ונוחות במהלך עבודת האיטום. חומרים ביטומנים מגיעים הן בצורת יריעות, והן בצורת חומר נוזלי המיועד לאיטום בהתזה או במריחה. חומרים ביטומנים נמצאים בשימוש נרחב בענף האיטום, ואנו נתקלים בהם באיטום גגות, מאגרי מים, איטום חדרים רטובים ומבנים תת קרקעיים.

 

חומרים פוליאוריטנים

חומרים פוליאוריטנים נקראים לעתים גם "מסטיקים" בז'רגון המקצועי, והם ידועים כעמידים ואטימים במיוחד בפני רטיבות. החומרים הפוליאוריטנים מצטיינים בגמישות ובהידבקות למשטחים שונים, והם עמידים במיוחד בפני שחיקה. מסיבות אלה, הפוליאוריטנים מיושמים בין השאר בציפוי משטחים של מרפסות, ומקומות שמועדים לדריכה ולחיכוך.

 

תערובות צמנטיות

תערובות צמנטיות הן שילוב של חול, מלט ופולימר, והן מגיעות בדרגות גמישות משתנות. התערובות הצמנטיות ידועות כחומרים שמתחזקים עם הזמן, ויוצרות שכבת איטום קשיחה ועמידה בפני רטיבות. קבלני האיטום משתמשים בתערובות צמנטיות לצורך גישור על סדקים, מגרעות וחורים בקיר, והן נמצאות בשימוש נרחב באיטום של מרפסות, גגות, איטום מרתפים ועוד.

 

תערובות גבס

תערובות גבס מגיעות לעתים כשהן כבר מוכנות לעבודה, ולעתים נמכרות כאבקה שאותה יש למהול ע"פ יחס מוגדר. תערובות גבס מאפשרות לנו לטפל בסדקים ומגרעות בקירות הפנימיים, כהכנה לחומרי האיטום והצבע שיבואו לאחר מכן. שימוש בתערובות גבס הוא נוח ופשוט, והוא מתאפשר גם אם אנו לא בעלי מקצוע מוסמכים.

חומרי איטום קירות פנימיים בלוד

 

מחיר איטום קירות פנימיים בלוד

בהערכה גסה, מחיר של איטום קירות פנימיים עשוי לנוע בין 150 ל – 300 ₪ למטר רבוע, והפרמטרים שישפיעו על תנודת המחיר, הם בין השאר חומרי האיטום הדרושים, ניסיונו של בעל המקצוע, ורמת הקושי של העבודה.

איטום קירות חיצוניים

איטום קירות חיצוניים בלוד

אנשים המחפשים איטום קירות חיצוניים בלוד, לרוב עושים זאת בעת שכשלי האיטום הקודם כבר התחילו לתת את אותותיהם. סימנים לבעיות באיטום הקירות החיצוניים יתבטאו ב"הזעה" של הקירות, כתמי עובש, בועות בקיר ועוד. איטום קירות חיצוניים הוא חשוב ממש כפי שאיטום גגות הוא חשוב, כיוון שרטיבות יכולה לחדור דרך שניהם. מה עלינו לדעת לגבי איטום קירות חיצוניים?

 

הצורך באיטום קירות חיצוניים בלוד

כל מבנה נדרש לאיטום קירות חיצוניים, היות והם חשופים לפגעי האקלים באופן רציף. שוק האיטום התפתח רבות בשנים האחרונות, ואנו יכולים למצוא חומרים איכותיים במיוחד לצרכי איטום. יחד עם זאת יש לדעת באילו חומרים להשתמש, וכיצד לשלב ביניהם בצורה נכונה. איטום קירות חיצוניים חייב להיות מקצועי, על מנת להבטיח לנו עמידות במשך שנים רבות ככל האפשר. לאיטום קירות חיצוניים יש מספר תפקידים:

 

מניעת חלחול רטיבות פנימה

הקירות החיצוניים של כל מבנה, חשופים באופן טבעי לפגעי האקלים – ביניהם משקעים בחורף, וקרני שמש קופחות בקיץ. תהליכים אלו גורמים לבלאי מתמיד, ויחד עם המשקעים – הדבר עלול להביא לחדירת רטיבות לקירות החיצוניים של המבנה. לרוב בעיות שכאלה מתגלות כשהרטיבות כבר חדרה אל קירות המבנה, ואז נהיה עדים לתופעות כמו רטיבות, עובש או טפטוף.

 

חיסכון באנרגיה

איטום נכון של קירות המבנה החיצוניים יסייע בידנו לשמור על טמפרטורה נעימה בבית, ויפחית את הצורך בשימוש מוגבר באנרגיה לחימום או לקירור. קירות חיצוניים שנאטמים בצורה מקצועית, מסוגלים לבודד את המבנה מפני קור וחום שעשויים לחדור מבחוץ.

 

חומרי איטום קירות חיצוניים

כאמור, ענף האיטום השתכלל בשנים האחרונות, ואנו נתקלים בחומרים מגוונים לצורכי איטום כאלו ואחרים. כל חומר הוא בעל תכונות פיזיקאליות מעט שונות, ומתאים ליישומים שונים. מהם החומרים המקובלים לאיטום קירות חיצוניים בלוד?

 

חומרי איטום צמנטים

חומרים צמנטים הם חומרי הדבקה בעלי גמישות גבוהה, כשדרגת הגמישות נבחרת ע"פ השימוש הייעודי. מכיוון שהם גמישים במיוחד – החומרים הצמנטים הם מעולים לצורך גישור על סדקים, והם ניתנים לשימוש על קירות חיצוניים בצורת התזה או מריחה.

 

איטום קריסטלי

איטום קריסטלי נחשב ליעיל במיוחד, והוא מבוסס על רכיבים כימיים שחודרים אל הבטון ולא רק מצפים אותו מבחוץ. בעת מגע עם מים, אותם רכיבים מתנפחים בתוך הבטון, והופכים לקריסטלים קשיחים שאוטמים את הבטון לחלוטין. איטום קריסטלי הוא יעיל במיוחד לקירות חיצוניים.

 

איטום אפוקסי

החומר האפוקסי נחשב לעמיד במיוחד כנגד קורוזיה, חום ועוד. בעת מריחת חומר אפוקסי יש להקפיד על הכנת שטח מדוקדקת, וייבוש מוחלט של התשתית – כיוון שחומר זה הוא רגיש לרטיבות בעת יישומו.

 

איטום ביטומני

הביטומן הוא נגזרת של נפט, והוא מתאפיין בכך שהוא מתרכך בחום ומסוגל לחדור לכל המגרעות והסדקים. איטום ביטומני לקירות חיצוניים ניתן ליישום באמצעות מריחה, התזה ועוד.

 

איטום פוליאוריטני

חומרים פוליאוריטנים מכונים גם "מסטיקים", ובהתאם – מדובר בחומרים בעלי כושר הידבקות גבוה במיוחד. החומרים משמשים ליישומים שונים בתחום האיטום, והם יעילים גם עבור קירות חיצוניים. חומרים אלו יעילים במיוחד כנגד נזקי לחות ורטיבות.

חברות איטום

מחיר איטום קירות חיצוניים בלוד

מחיר איטום קירות חיצוניים בלוד יכול להתחיל ב – 100 ₪ למ"ר, ולהגיע עד 350 ₪ למ"ר. יחד עם זאת, יש קבלני איטום שמעדיפים לתמחר את העבודה ע"פ מורכבותה, ולא ע"פ שטח הקיר. ישנם פרמטרים רבים שעשויים להשפיע על מחיר איטום קירות חיצוניים בלוד, ובפסקה זו נפרט עליהם:

 

מצב הקיר

מצב הקיר לעתים יצריך עבודה נוספת, ומדובר בעיקר על קירות של מבנים ישנים במיוחד. סדקים ומגרעות בבטון הנוצרות עם זמן, עשויות לגרום לנזילת מים לתוך הבית והתפוררות של הטיח. שיקומי בטון צפויים לייקר את עלות העבודה באופן משמעותי.

 

חומרי ושיטות האיטום

יש סוגים שונים של חיפוי קירות חיצוניים, ביניהם קרמיקה, טיח, אבן ועוד. כל חומר איטום מתאים לסוג חיפוי אחר, ותידרש שיטת איטום אחרת לכל אחד מהם. מעבר למחיריהם של חומרי האיטום, לעתים נדרש גם פירוק של חיפוי הקיר – למשל במצבים שבהם יש חיפוי קיר מיוחד כמו פסיפס, וגם זה צפוי לייקר את מחיר העבודה.

 

הגישה אל הקיר

מורכבות העבודה מושפעת רבות מיכולת הגישה אל הקיר, וכולנו מכירים את המראה של בעלי מקצוע התלויים בין שמיים וארץ באמצעות ציוד סנפלינג. איטום קירות חיצוניים בלוד באמצעות סנפלינג, מייקר משמעותית את מחיר העבודה.

 

היקף האיטום

בעוד חלק מהאנשים מעוניינים רק לטפל במגרעות נקודתיות, אחרים יהיו מעוניינים לאטום את הקיר בשלמותו. מיותר לציין שאיטום של כל הקיר – יהיה הרבה יותר יקר מאשר תיקוני טיח נקודתיים.

מחיר איטום קירות חיצוניים בלוד

 

אחריות על איטום קירות חיצוניים בלוד

כל קבלן איטום מעניק ללקוחותיו אחריות מעט שונה, ולרוב אורכה ינוע בין שנה לארבע שנים. חשוב לציין שאחריות על איטום קירות חיצוניים, תינתן רק במצב שבו האיטום בוצע על כל מעטפת הבית! הסיבה לכך היא, שקבלן לא יכול להתחייב לטיב האיטום בעת ביצוע עבודות נקודתיות.

שאלות ותשובות

נזדקק לאיטום קירות כאשר יש לנו נזילה כניסה של מים, לרוב אנחנו מדברים על בריכות, מאגרי מים, איטום של מבנים תת קרקעיים – מרתפים ומקלטים, איטום של קירות פנימיים של הבית או חדרים ספציפיים – כולל גם את תחומי הבידוד התרמי והאקוסטי.
מחיר איטום קירות חיצוניים בלוד יכול להתחיל ב – 100 ₪ למ"ר, ולהגיע עד 350 ₪ למ"ר. יש קבלני איטום שמעדיפים לתמחר את העבודה ע"פ מורכבותה, ולא ע"פ שטח הקיר. ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על המחיר כגון: מצב הקיר, חומרי ושיטות האיטום, הגישה אל הקיר והיקף האיטום.
ניווט במאמר