איך לבחור חברת איתור נזילות מקצועית?

 אחד מן הנזקים המשמעותיים ביותר שיכולים להתעורר בכל נכס נדל"ן, בין אם מדובר בדירה שבה אתם גרים ובין אם מדובר בנדל"ן מסחרי כמו מחסנים או משרדים, הינו נזק כתוצאה מנזילות ודליפות שונות. כיוון שכך, נהוג לבצע מדי תקופת זמן מסוימת בדיקות לאיתור נזילות בידי חברות מקצועיות. החשיבות בבחירת החברה יכולה להיות מרחיקת לכת, ובמאמר הקרוב נדון במספר שיקולים שיסייעו לכם בבחירת חברת איתור נזילות מקצועית.

 

הסמכה מקצועית

לצערנו, במציאות הישראלית ישנם נותני שירותים שונים, וגם בתחום איתור נזילות מים, אשר מציעים את שירותיהם לקהל הלקוחות הרחב מבלי שעברו הכשרה מקצועית כלשהי.

מעבר לכך שעבודה ללא הכשרה מקצועית היא עבירה, היא מהווה תו תקן ואישור עבור הלקוח שנותן השירותים אכן גורם שמעורה בחומר המקצועי.

לכן, שיקול חשוב ומרכזי שיש לקחת בחשבון הינו האם לחברה שאתם בוחנים ישנן הסמכות מקצועיות כפי שנדרש.

 

ניסיון מקצועי ואמינות

למעשה, מדובר בשני שיקולים שבחרנו להכניס בקטגוריה אחת, כיוון שהם נגזרים אחד מהשני. ניסיון מקצועי הוא חלק חשוב בכל מקצוע. בתחום איתור נזילות המים, ישנן מערכות צנרת שונות ומורכבות ולכן גם בעיות ונזילות מגוונות, לכן, ניסיון מקצועי חשוב ביותר – חשיפה של נותן השירות והחברה למגוון רחב של טיפולים, כלי עבודה ושיטות שונות, יסייעו להם להתמודד עם בעיות קשות לאיתור ומורכבות.

כנגזרת לניסיון המקצועי, האמינות והמוניטין של החברה הינו דבר נוסף שיש לקחת בחשבון. ככל ששמה של חברת איתור הנזילות שלכם הולך לפניה, כך תשמעו ביקורות וחוות דעת מלקוחות קודמים שימליצו עליה, וזה יסייע לכם לבחור בחברה המקצועית המתאימה ביותר עבורכם.

 

מקצועיות וחדשנות

שיקול חשוב במיוחד בבחירת חברה מקצועית הינה החדשנות שלה. כבכל תחום שבו מעורבת טכנולוגיה, ישנן שיטות ומכשירים חדשים ופורצי דרך, שמסייעים בתהליך איתור הנזילות. למשל, אם בעבר לצורך איתור נזילה בצנרת של דירה היה צורך לפגוע בקיר ובצבע שלו, או לחלופין להרים את הריצוף, כיום ישנם מכשירים שמאפשרים לאתר את הנזילה ולטפל בה מבלי לגרום נזק משמעותי ליתר הדירה. לכן, ככל שהחברה שאתם בוחנים משתמשת בשיטות חדשניות ומתקדמות יותר, כך תדעו שהיא מקצועית ואיכותית יותר.

 

מחירים ועלויות

באופן תיאורטי, ישנה הלימה בין המחיר שמציעה החברה לבין איכות שירותיה, כך שככל שהמחיר גבוה יותר השירות איכותי יותר. אולם בפועל, התיאוריה שונה מאוד מן הפרקטיקה, והשאלה אינה מהו המחיר הגבוה ביותר, אלא האם העלות הולמת את התועלת שניתנת לכם. כלומר, ייתכן שהמחיר יהיה גבוה, אך יהיה מוצדק לשלם אותו ככל שהתועלת העולה ממנו (קרי, השירות של החברה) תואם את המחיר. לכן, כשאתם שוקלים ובוחנים חברות לאיתור נזילות מים, בדקו בדיוק מה כלול במסגרת המחיר (העלות), בשביל לדעת מה אתם מקבלים (התועלת). כך, תוכלו להבין בדיוק האם השירות של החברה תואם את המחיר, ולהימנע מהוצאות מיותרות שאינכם זקוקים להן.

 

תיקון צינור