צילום קווי ביוב לפני איטום מבנים

לעומת מדינות אחרות ישראל היא מדינה צעירה, הרי ארצות הברית קיימת כבר למעלה ממאתיים חמישים שנה ואנגליה קיימת כבר למעלה מאלף שנים בעוד ישראל קיימת קצת יותר משבעים שנה. המשמעות היא שהבתים בישראל הם חדשים יחסית מכיוון שהם נבנו במאה הקודמת ולא שמאות שלפני כן. ובכל זאת יש עדיין מבנים ישנים ומסוכנים בישראל המחייבים הריסה והתייחסות אליהם. כך הנושא של איטום מבנים מקבל חשיבות לאחרונה וזאת עקב העובדה שיש בניינים רבים שיש להרוס או לאטום. יש הרבה דברים שיש לעשות בעת איטום מבנים אך נראה כי אחד החשובים שבהם זה צילום ביוב לפני האיטום. הצילום הוא חשוב ביות בכדי להבין את מצב הקווים וכדי לדעת האם יש צורך לטפל בקווים או שמא הם יכולים להמשיך לעבוד כפי שהיו עד עתה ללא צורך בתיקון.

 

מהו הדבר החשוב ביותר בעת צילום קווי ביוב?

אם אנחנו מדברים על צילום ביוב אנו צריכים לזכור כי יש משמעות לאיכות הצילומים. אנו חייבים להבטיח כי הצילומים יהיו איכותיים ככל האפשר בכדי להבטיח כי הם יהיו מדויקים ובכדי להבטיח שאנו נדע על סמך הצילומים מה מותר ומה אסור לעשות. ברגע שנוודא את הנושא הזה נוכל להיות הרבה יותר רגועים. ככל שהצילום יהיה ברמה יותר גבוהה כך אנו נהיה מרוצים יותר וזהו דבר משמעותי ביותר שאי אפשר להכחישו. לכן כדאי להזמין קבלן מומחה אשר יבצע את הצילום ויבטיח כי אנו נדע הכול אבל הכול על מצב קווי הביוב בנכס שלנו לפני האיטום וכך נדע מה כדאי לעשות בכדי לתקן אותם.

 

האם כל קבלן יכול לצלם קווי ביוב?

עליכם לדעת כי בשביל לבצע צילום ביוב יש צורך בציוד מיוחד. עליכם גם להבין כי לא כל קבלן יכול לבצע את הצילום הזה וזאת מכיוון שאין לקבלנים רבים את הציוד המתאים. לכן כאשר אתם פונים אל קבלן בשביל שיבצע את הצילום אתם חייבים לשאול אותו האם יש לו את הציוד המתאים או שמא עליכם להמשיך ולחפש עד שתמצאו את הקבלן הטוב והמתאים ביותר. כאשר אתם מראיינים את הקבלן בטלפון או בפגישה פנים אל פנים אל תתביישו לשאול אותו כמה פעמים בעבר הוא ביצע צילום קווים וכך תדעו האם כדאי לכם לבחור בו או להמשיך לחפש קבלנים אחרים.

 

האם עלות הצילום היא גבוהה?

יש להבין כי העלות של צילום ביוב באופן יחסי היא לא גבוהה. כיום אפשר לבצע את הצילום במחירים נוחים יחסית וזאת עקב העובדה שיש תחרות רבה יותר בשוק. בסופו של יום ההמלצה היא לא רק להסתכל על מחיר הצילום אלא גם לבחון את עלות הצילום וכך להבטיח כי הצילום ייעשה בצורה הטובה ביותר שיש.

 

תעלה