איטום חדרים רטובים בגני תקווה

מחפשים איטום חדרים רטובים בגני תקווה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ק.פ.י. איטום וזיפות
נתנאל אמברק

ק.פ.י. איטום וזיפות

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.48
71
חוות דעת
התמחויות: איטום כל סוגי המבנים, ברמת גימור מושלמת , אחריות מלאה על כל עבודה , פתרונות לכל בעיות הרטיבות , איטום ע"י יריעות ביטומניות בעלות תו תקן , הלבנה אקרילית ברמה גבוהה , עבודות איטום מרתפים בהתזה , עבודות בטקל , עבודה בגובה , זיפות וסיוד גגות , אנו מעניקים שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים וועדי עובדים
אוטם צביקה-גגות
צביקה בוקר

אוטם צביקה-גגות

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.81
67
חוות דעת
התמחויות: כל סוגי האיטום , איטום ובידוד גגות ומרתפים , זיפות וסיוד גגות , יצירת שיפועים - בטקל , איטום באמצעות יריעות ביוטמניות , ייעוץ ופיקוח הנדסי, אחריות מובטחת , אחריות על כל עבודה , נותן מענה לעסקים ולקוחות פרטיים , 20 שנות ניסיון ומקצועיות
איטום טל
אבי סבג

איטום טל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.78
131
חוות דעת
התמחויות: זיפות וסיוד גגות , הלחמת יריעות ביטומניות , יציקת בטקל , איטום מרתפים בהתזה , איטום גגות מרוצפים , שיקום ואיטום מבנים בשיטת הסנפלינג , שיקום וחידוש בטון , איטום קירות וחלונות חיצוניים , חיזוק אריחי שיש , מומחים בפתרונות למעטפת מבנה לקוייה
ניק איטום
ניק בנובייב

ניק איטום

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.84
81
חוות דעת
התמחויות: הלבנה בחומרים אקריליים , הלבנה בחומרים פוליאוריטנים על בסיס גומי או סילוקנוי , הלחמות יריעות ביטומניות , השתתף בחוג להקמת איכות בחברה , איטום מרתפים, מקלטים, אדניות, בריכות , שיקום מבנים, תיקוני טיח , אוטם מורשה קבלן רשום , פריסת תשלומים נוחה , עבודה מקצועית ונקייה , אחריות מלאה על כל עבודה
נ.א. י אולפן איטום ושיפוץ מבנים
אילן אולפן

נ.א. י אולפן איטום ושיפוץ מבנים

נבדק לאחרונה 28.02.2024
4.87
52
חוות דעת
התמחויות: איטום גגות ומבנים , זיפות גגות , הלחמת יריעות ביטומניות , עבודות איטום בגובה ובסנפלינג , סיוד גגות , אחריות מלאה על כל עבודה , שימוש בחומרי גלם איכותיים , עמידה בלוחות זמנים , ניסיון של 20 שנה , ללא גגות רעפים

אנשים רבים מחפשים שירותי איטום חדרים רטובים בגני תקווה, מכיוון שמדובר במלאכה מאתגרת יחסית. אנו משמשים בחדרים רטובים לשימושים רבים, לדוגמה חדרי אמבטיה, סאונות, מקוואות ועוד. מכיוון שקירות החדרים הרטובים חשופים באופן מתמיד ללחות, האיטום שלהם חייב להתבצע בצורה מקצועית, שהרי אם לא – האיטום לא יחזיק מעמד. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים איטום חדרים רטובים בגני תקווה?

 

מהם חדרים רטובים?

חדרים רטובים, הם חדרים שהלחות נמצאת בהם באופן רציף וברמה גבוהה. לכל אחד מאיתנו יש חדר רטוב בבית, ואנו מדברים כאן על חדר האמבטיה כמובן. קירות חדר האמבטיה שלנו אמנם חשופים ללחות מספר פעמים ביום, אך ישנם חדרים רטובים שבהם הלחות היא גבוהה הרבה יותר.

חדר סאונה רטובה למשל, פעיל במהלך שעות ארוכות ביממה, והלחות הגבוהה שבו משפיעה על הקירות ועל הרצפות גם יחד. דוגמה נוספת היא חדר שבו יש בריכה או מקווה, שבו הקירות והרצפה חשופים ללחות מהמים המתאדים באופן רציף. בחדרים שכאלו, עבודת האיטום צריכה להיות מקצועית ודורשת ידע וניסיון בתחום.

איטום חדרים רטובים

 

חומרים לאיטום חדרים רטובים בגני תקווה

כשאנו בוחרים חומר איטום לחדרים רטובים, הבחירה היא שונה מאשר באיטום חדרים רגילים. חשוב להבין שבחירה שגויה של חומר איטום במקרה שלנו – תגרום לכך שהאיטום לא יחזיק מעמד, והאריחים ינשרו לאחר תקופה מסוימת.

בין החומרים המשמשים לאיטום של חדרים רטובים נוכל למצוא חומרים ביטומניים, דבקים צמנטיים חד רכיביים, חומר פריימר, בדים גיאוטכניים ועוד. בעת שאנו בוחרים את החומרים, יש להבין את יחסי הגומלין ביניהם – כיוון שלא כל החומרים עובדים יחד! כך למשל, דבקים צמנטיים אינם נדבקים לאיטום ביטומני.

 

טיפים לגבי איטום חדרים רטובים בגני תקווה

  • טיפ 1 – הטיפ הטוב ביותר הוא לעבוד עם בעל מקצוע אמין בתחום האיטום, שיידע להתאים עבורנו את החומרים הנכונים. שימוש בחומרים שאינם מתאימים לתשתית, או זה לזה – עשוי לגרום לנשירת האריחים לאחר תקופה.
  • טיפ 2 – לכל פעולת איטום יש סדר פעולות, ויש להקפיד על סדר זה ע"פ ההוראות המדויקות, ותוך ציות לזמני ההמתנה. האצה של זמני ההמתנה תביא לאיטום בלתי יעיל.
  • טיפ 3 – יש לשים לב ליחסי הגומלין בין החומרים השונים, חומרי איטום מסוימים לא עובדים טוב יחד.
  • טיפ 4 – התייעצו לגבי הכמויות הדרושות מכל חומר לפי מ"ר, והקפידו לרכוש כמות שהיא מעט מעבר – ליתר ביטחון.
  • טיפ 5 – שימו לב להבדל בעבודת האיטום בין קירות שבאים במגע ישיר עם מים, ובין כאלו שרק חשופים ללחות ואיתור הנזילה במדויק.

איטום מרתפים

 

תהליך איטום חדרים רטובים בגני תקווה

איטום חדרים רטובים מתחלק לשני חלקים – איטום הקירות ואיטום הרצפות. בעת שאנו מבצעים איטום חדר רטוב, עלינו לעקוב אחר השלבים בקפידה, על מנת ליצור איטום יעיל שיחזיק מעמד.

 

איטום רצפות בחדרים רטובים בגני תקווה

חשוב לציין, שלמרות שלעתים פעולות ההכנה לאיטום הרצפות נראות מורכבות – הן חשובות מאין כמותן, ואין לדלג על אף אחת מהן. פעולות ההכנה הן בעלות חשיבות מכרעת על טיב האיטום!

 

יצירת רולקה בין הקירות לרצפה

רולקה היא סוג של יציקה מעוגלת, שמטרתה לעגל את הזוויות החדות הנוצרות בין הקיר לרצפה.

 

הרטבה של הרצפה

מדובר בשטיפה קלילה, שמטרתה להסיר חלקיקי אבק שעלולים להפריע להידבקות החומר האוטם.

 

מריחת פריימר

פריימר הוא חומר היסוד המאפשר לנו להדביק חומרי איטום לתשתית הקיימת, ולכן הוא תמיד יימרח ראשון. חשוב לבצע את מריחת הפריימר באמצעות מברשת ולא רולר – על מנת שהוא יוחדר לכל החריצים והחורים.

 

המתנה לייבוש

ההמתנה אורכת בין שעתיים לארבע שעות – בהתאם לאקלים. יש להמתין ע"פ ההוראות ולא לקצר את זמני ההמתנה.

 

ביצוע האיטום

לאחר שהייבוש הסתיים יש לבצע איטום ביטומני בצורת שתי וערב, ולאחר מכן יש להמתין 72 שעות לייבוש מלא.

 

בדיקת הצפה

בדיקת הצפה היא הכרחית על מנת לבחון את יעילות האיטום, וצריכה להתבצע רק לאחר ייבוש מלא.

 

הנחת הריצוף

לאחר שבדיקת ההצפה עברה בהצלחה – נוכל להניח את אריחי הריצוף, ומומלץ להשתמש בבד גיאוטכני להגנה על האיטום הביטומני.

 

טיפ חשוב!

אין למרוח את החומר הביטומני גבוה מדי מעל רצפת הבטון, מכיוון שזה עלול להפריע לדבקים הצמנטיים המשמשים להדבקת אריחי הקירות.

תיקון גגות רעפים

 

איטום קירות בחדרים רטובים בגני תקווה

החומר הטוב ביותר לביצוע איטום של קירות חדרים רטובים בגני תקווה – הוא חומר צמנטי חד רכיבי. שימוש בחומר צמנטי דו רכיבי אינו מתאים כאן, ואינו מסוגל לשאת את משקל האריחים.

 

הכנת התשתית

פעולות ההכנה של הקירות הן חשובות במיוחד, ומתבצעות בהתאם לסוג התשתית. התשתיות שעמן נעבוד ברוב המקרים הן תשתית של בלוקי גבס או תשתית צמנטית.

 

יישור הקירות

לפני שאנו מדביקים את האריחים, יש להקפיד שהקירות מפולסים וישרים! אם יש צורך – ניתן להשתמש בטיח או הרבצה צמנטית ליישור הקירות, ובסרגלי אלומיניום ייעודיים ליישור מרבי של החומר.

 

הדבקת האריחים

הדבקת האריחים תתבצע בהתאם לתשתית שעליה אנו עובדים, ולכן החומרים משתנים בין תשתית צמנטית לבלוקי גבס. כך למשל, כדי להדביק אריחים לבלוקי גבס – מומלץ להשתמש בדבק אקרילי המיועד למטרה זו.

שאלות ותשובות

ההגדה לחדרים רטובים היא חדרים שהלחות נמצאת באופן רציף בכמות גבוהה. לכל אחד יש חדר רטוב בבית, ואנו מדברים כאן על חדר האמבטיה כמובן, ישנם חדרים רטובים שבהם הלחות היא גבוהה הרבה יותר כגון חדרי סאונה. החדרים האחרים בבית לא צריכים להיות רטובים. במידה ונתקלתם בכאלה, חייגו לטיפול בחדרים רטובים בגני תקווה.
בחירת חומרי האיטום לחדרים רטובים היא שונה מבאיטום חדרים רגילים. חשוב להבין שבחירה שגויה של חומר איטום במקרה שלנו – תגרום לכך שהאיטום לא יחזיק מעמד. החומרים המתאימים לאיטום הם: ביטומניים, דבקים צמנטיים חד רכיביים, חומר פריימר, בדים גיאוטכניים ועוד. בזמן שאנו בוחרים את החומרים, יש להבין את יחסי הגומלין ביניהם – כיוון שלא כל החומרים עובדים יחד!
ניווט במאמר