תיקון גגות רעפים בגני תקווה

מחפשים תיקון גגות רעפים בגני תקווה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

עץ הדעת פרגולות דקים וגגות רעפים
צחי אלימלך

עץ הדעת פרגולות דקים וגגות רעפים

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.59
41
חוות דעת
התמחויות: בנייה קלה , עבודות עץ בהתאמה אישית , פרגולות ודקים , תיקון גגות כולל רעפים , כל עבודות הגבס , עמידה בלוחות זמנים , תכנון ועיצוב , מבנים ניידים , צימרים , בית על עץ לילדים
בני גגות - תיקון רעפים
בני אלפסי

בני גגות - תיקון רעפים

נבדק לאחרונה 10.03.2024
4.75
160
חוות דעת
התמחויות: תיקון גגות רעפים , התקנת בידוד לחום/ קור , מרזבים , תיקון והחלפת ארגזי רוח , התקנת ציפוי לארגזי רוח , עמידה בלוח הזמנים , אחריות מלאה על כל עבודה
אלרם עבודות עץ ורעפים
מוחמד וואתד

אלרם עבודות עץ ורעפים

נבדק לאחרונה 07.03.2024
4.86
35
חוות דעת
התמחויות: החלפת רעפים , תיקוני גגות ברעפים , בנייה קלה , ארגזי רוח , בניית צימרים , פרגולות ודקים מעץ , בניית גגות חדשים , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים הוגנים , עמידה בלוחות זמנים
מאסטר גגות רעפים
אלון זאדה

מאסטר גגות רעפים

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.78
209
חוות דעת
התמחויות: תיקון גגות , התקנת גגות , פרגולות , ייצור, מכירה והרכבה של פרגולות אלומיניום , דקים , החלפת גגות , איטום , בניה ובידוד של גגות רעפים
כל בו לגג
פרוק ותד

כל בו לגג

נבדק לאחרונה 13.03.2024
4.93
45
חוות דעת
התמחויות: פרגולות ודקים מעץ , גגות רעפים , תיקוני גגות ברעפים , בנייה קלה , ארגזי רוח , החלפת גגות , בניית צימרים , עמידה בלוחות זמנים , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים הוגנים
אדם גגות רעפים ושיפוצים
אדם וותד

אדם גגות רעפים ושיפוצים

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.94
80
חוות דעת
התמחויות: פרגולות מעץ , דקים מעץ , חיפוי קירות מעץ , תיקון כל סוגי הגגות , שיפוצים , איטום גגות , החלפת גגות , אחריות על כל עבודה , צוות אמין ומקצועי , מחירים הוגנים

תיקון גגות רעפים בגני תקווה הוא שירות פופולארי, וזמן השיא שלו הוא עם בואם של ימי הגשם הראשונים בכל שנה. גגות הרעפים שלנו יכולים לדרוש תיקון מסיבות שונות, ובעת שאנו מחפשים גגן מקצועי בגני תקווה – יש מספר דברים שחשוב לדעת חברות איטום ועבודות איטום. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים, ומידע חשוב לגבי תיקון גגות רעפים בגני תקווה.

 

גגות רעפים בגני תקווה

גגות רעפים נמצאים בשימוש כבר מעל 4000 שנים, ונראה שהם עדיין אהובים בתור שיטת חיפוי בכל רחבי העולם, ולא רק בגני תקווה. אין ספק שגגות רעפים מקנים למבנה מראה פסטורלי ונעים, ואף טומנים בחובם יתרונות נוספים מעבר לכך. למרות שהרעפים המוכרים ביותר עשויים חרס, קיימים רעפים מחומרים שונים – ביניהם בטון, אבן, חרסינה וזכוכית.

תיקון גגות רעפים בגני תקווה

 

מתי נזמין תיקון גגות רעפים בגני תקווה?

בעלי המקצוע האחראיים על תיקון גגות נקראים "גגנים", ורבים מהם מציעים שירות בגני תקווה וסביבותיה. מהן הסיבות שבעקבותיהן אנו עשויים לחפש תיקון גגות בגני תקווה?

 

הצטברות לכלוך

במהלך השנים והעונות, מצטבר לכלוך על גג הרעפים שלנו, וזה עלול ליצור עומס שיביא לנזק בגג.
בין סוגי הלכלוך המצטבר על הגג ניתן למצוא בוץ, עלים, ענפים, צואת ציפורים, פירות ועוד. מעבר לעומס על הרעפים, הלכלוך עלול גם לסתום את המרזבים, מה שיביא לעומס על מעטפת איטום הגגות.

 

עליית אנשים לגג

לעתים נדרשת עלייה לגג לצורך תיקונים שונים, הורדת חפצים, או כל סוג אחר של תחזוקה. הליכה בלתי זהירה של אחד מאנשי המקצוע, השכנים או אנו עצמנו – עלולה להביא לסדיקה או שבירה של הרעפים.

 

דודי שמש, אנטנות ומתקנים נוספים

הגג שלנו משמש בסיס למתקנים מסוגים שונים, ביניהם דודים וקולטי שמש, צלחות לווין, אנטנות ועוד. חפצים אלו עלולים להינתק ממקומם עקב רוח חזקה או כל סיבה אחרת, ולפגוע ברעפים עד לכדי יצירת נזק משמעותי.

תיקון גגות רעפים

מחיר תיקון גגות בגני תקווה

מחיריהם של תיקוני גגות בגני תקווה יושפעו ממספר פרמטרים, ועליהם נפרט בקצרה:

 

סוג העבודה

יש חשיבות לסוג העבודה הנדרש מצד בעל המקצוע. האם מדובר בתיקון רעף בודד, או אולי תיקון של שטח שלם או חידוש מערכת האיטום? כל עבודה תביא עמה דרגת מאמץ אחרת, ולכן גם המחיר צפוי להשתנות בהתאם.

 

חומרי העבודה

חומרי האיטום הדרושים לביצוע העבודה, צפויים להיכלל בהצעת המחיר הסופית. במידה ומדובר בכמה רעפי חרס – המחיר ככל הנראה לא "יקפוץ" משמעותית, אך אם יש צורך בהחלפת מעטפת האיטום עם יריעות ביטומניות למשל – זה בהחלט צפוי לייקר את המחיר.

 

תנאי השטח

תנאי השטח דוגמת גובה הגג, שיפוע הגג ועוד, ישפיעו באופן ישיר על רמת הסיכון בעת העבודה, ולכן גם על המחיר. תנאי השטח בגגות מסוימים, דורשים ציוד מיוחד דוגמת מנוף, וגם זה עשוי לייקר את מחיר העבודה.

תיקון גגות רעפים בגני תקווה

 

מתי כדאי להזמין תיקון גגות בגני תקווה?

על אף שרוב האנשים מזמינים תיקוני גגות עם תחילת החורף, אין זהו הדבר המומלץ לעשות, וזאת עקב שתי סיבות עיקריות:

 

מחיר העבודה

כמו בכל סוג של שירות, כשאנו מזמינים את בעל המקצוע בתקופה עמוסה – המחיר הוא יקר יותר. מומלץ להזמין את הגגן טרם הגעת הגשמים, ולחסוך משמעותית במחיר.

 

איכות העבודה

עבודה המתבצעת בימים גשומים – תהיה פחות איכותית, וצפויה להחזיק מעמד פחות זמן מאשר בימים יבשים ונוחים לעבודה.

תיקון גגות

יתרונותיהם של גגות רעפים

כאמור, גגות רעפים הם נפוצים במיוחד, וזאת על אף שמדובר בשיטה עתיקה מאוד. דבר זה גורם לנו לחשוב, שככל הנראה יש יתרונות משמעותיים להצבת גג רעפים על פני סוגי גגות אחרים. מהם יתרונותיהם של גגות הרעפים?

 

מחזיקים מעמד זמן רב

לעומת גגות מסוגים אחרים – הדורשים טיפול בכל כמה שנים, גגות רעפים מחזיקים מעמד עשרות שנים בכל סוג אקלים, וזה מאפשר לנו חיסכון ושקט.

 

עמידות כנגד מים

שיטת החיפוי החופף שבאמצעותה מונחים הרעפים, בתוספת אפקט השיפוע – מונעים כניסה של מים דרך הרעפים. כמו כן, רעפים עשויים מחומרים בעלי תכונות אוטמות, כך שגם במצב של הצטברות מים – הם יפגינו עמידות בלתי מבוטלת.

 

עמידות כנגד חום

גגות רעפים מאפשרים בידוד תרמי, ולכן הם תורמים לאוורור ואקלים נעים בתוך המבנה. החלל הנוצר כתוצאה משיפוע הגג – אוגר בתוכו את החום ומאפשר שכבת בידוד יעילה.

 

מראה ייחודי

קשה לפספס את המראה הפסטורלי, הכפרי והייחודי שמעניקים לנו גגות הרעפים. בניית רעפים משתלבת בנוף באופן מושלם, ופועלת בהרמוניה עם הטבע ליצירת מראה נעים לעין.

 

מחיר זול

מעבר לחיסכון בתחזוקה לטווח הארוך, גם עלות הקמת גג רעפים היא זולה מגג בטון בשיעור של בין 20 ל- 30 אחוזים! הסיבה לכך היא הפונקציות הרבות הדרושות בעת בניית גג בטון, כגון מעקות, שיפועים לניקוז, כיסוי עליון ועוד.

 

שטח גדול לניצול סולארי

בשנים האחרונות, עם כניסת השימוש הנרחב באנרגיה סולארית – נמצא כי השיפוע של גגות הרעפים מאפשר שטח נרחב יותר. שטח זה הוא אפשרי לניצול בעזרת מכשור סולארי – לצורך יצירת אנרגיית חשמל.

תיקון גגות רעפים בגני תקווה

שאלות ותשובות

רוב האנשים מזמינים תיקוני גגות עם תחילת החורף, אין זהו הדבר המומלץ לעשות – כדאי להזמין תיקון גגות ורעפים בקיץ לפני תקופת העומס של הקבלנים להוזלת מחירים ואיכות העבודה.
מחיריהם של תיקוני גגות רעפים יושפעו ממספר פרמטרים: סוג העבודה, חומרי העבודה ותנאי השטח. יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים האלה ועל פיהם להיערך מראש לקבלת הצעת המחיר.
ניווט במאמר