עבודות איטום בגני תקווה

מחפשים עבודות איטום בגני תקווה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והגגנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ק.פ.י. איטום וזיפות
נתנאל אמברק

ק.פ.י. איטום וזיפות

נבדק לאחרונה 14.03.2024
4.48
71
חוות דעת
התמחויות: איטום כל סוגי המבנים, ברמת גימור מושלמת , אחריות מלאה על כל עבודה , פתרונות לכל בעיות הרטיבות , איטום ע"י יריעות ביטומניות בעלות תו תקן , הלבנה אקרילית ברמה גבוהה , עבודות איטום מרתפים בהתזה , עבודות בטקל , עבודה בגובה , זיפות וסיוד גגות , אנו מעניקים שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים וועדי עובדים
איטום טל
אבי סבג

איטום טל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.78
131
חוות דעת
התמחויות: זיפות וסיוד גגות , הלחמת יריעות ביטומניות , יציקת בטקל , איטום מרתפים בהתזה , איטום גגות מרוצפים , שיקום ואיטום מבנים בשיטת הסנפלינג , שיקום וחידוש בטון , איטום קירות וחלונות חיצוניים , חיזוק אריחי שיש , מומחים בפתרונות למעטפת מבנה לקוייה
מאסטר איטום
אופק גדיד

מאסטר איטום

נבדק לאחרונה 04.03.2024
5
10
חוות דעת
התמחויות: איטום גגות בזפת חם , איטום גגות ביריעות ביטומניות , עובדים עם חומרים של פז-קר , איטום כל סוגי הגגות , הזרקות חומר פולואורטיני , איטום חלונות , התזות של מרתפים / התזות פוליאסטר , עבודות סנפלינג , צוות אמין ומקצועי, יחס אישי ואדיב , עמידה בלוחות זמנים

ענף האיטום למעשה החל את דרכו כבר לפני אלפי שנים, מאז שהאדם זיהה את הצורך באטימת מבנים וספינות כנגד רטיבות. מאז ועד היום "עברו הרבה מים בנהר", וענף האיטום השתכלל והתפתח. ישנו ביקוש גבוה לעבודות איטום בגני תקווה, בין אם מדובר באיטום גגות, איטום קירות, איטום בריכות, איטום מרתפים או איטום מקלטים. יש חשיבות גבוהה לקבלן האיטום שנבחר, כיוון שעבודות איטום שאינן מקצועיות לא תחזקנה מעמד לאורך זמן. מה עלינו לדעת בעת שנצטרך עבודות איטום בגני תקווה?

 

הצורך בעבודות איטום בגני תקווה

סביר להניח שכל מי שקורא את השורות האלה, נזקק לשירותי איטום כאלו ואחרים בחייו. האיטום מאפשר לנו להפריד בין סביבות בצורה הרמטית, ולמנוע מעבר של נוזלים ורטיבות בין סביבה אחת לאחרת. תפקיד נוסף וחשוב של האיטום, הוא גם למנוע מעבר של חום ורעש בין סביבות, וכאן אנו מדברים על תחום האיטום האקוסטי והתרמי.

תחום האיטום עשה דרך ארוכה מאז תחילתו, ואם בעבר הזפת הייתה כמעט החומר היחיד שנמצא בשימוש, כיום קיימים מגוון של חומרי איטום נוספים, כגון יריעות ביטומניות, תערובות צמנטיות, חומרים פוליאוריטנים, יריעות PVC ועוד.

עבודות איטום

שימושים של עבודות איטום בגני תקווה

מתי נצטרך עבודות איטום? ובכן, במגוון של מצבים! תחום האיטום מלווה אותנו בכל אשר נלך, ולמרות שאין אנו נותנים את הדעת על כך – הוא תמיד שם, שומר עלינו מפני רטיבות, חום, קור ורעש. להלן חלק מהשימושים, שבהם האיטום הוא קריטי לשגרה תקינה:

 

שימושים של עבודות איטום בגני תקווה

 

איטום גגות

איטום גגות בגני תקווה הוא בין השירותים המוכרים ביותר, ולרוב עומס העבודה בהקשר הזה מתמקד בימי הגשם הראשונים בכל שנה. מדוע זה כך? מכיוון שרוב האנשים לא מודעים לבעיות איטום בגג, עד שהגשם עוזר להם להבין זאת בצורה ברורה.

לפני כמה עשרות שנים, איטום גגות היה מתבצע בעיקר באמצעות זפת חמה, המחוממת לטמפרטורה של 185 מעלות ונמרחת על הגג – ליצירת שכבה קשה ואטימה. כיום, על אף שהזפת עדיין פופולארית בגלל העלות הנמוכה, אנו יכולים למצוא שיטות רבות נוספות, כשאחת הנפוצות שבהן היא שיטת היריעות הביטומניות – העשויות נגזרת של נפט המתרככת בחום ומאפשרת איטום איכותי למשך שנים רבות.

 

איטום קירות חיצוניים

קבלני האיטום בגני תקווה יספרו לכם, שאיטום קירות חיצוניים הוא חשוב ממש כמו איטום גגות, על אף שלא כל האנשים מודעים לכך. הקירות החיצוניים חשופים למשקעים רבים בימי החורף, ולשמש קופחת בימי הקיץ, וגם הם יכולים לאפשר חדירה של רטיבות ויצירה של עובש, "הזעה" של הקירות, וכמובן נזילות וטפטופים. איטום של קירות חיצוניים הוא מורכב בייחוד כשמדובר בבניינים גבוהים, ולעתים הוא מתבצע באמצעות סנפלינג, מנופים ועוד.

 

איטום בריכות

חלק מהאנשים בוחרים להזמין בריכות פיברגלס יצוקות מראש, או בריכות מתועשות המורכבות בקלות אצל הלקוח, אך עדיין – הבריכות האיכותיות והעמידות ביותר הן כמובן בריכות בטון. את בריכות הבטון נוכל למצוא בקאנטרי השכונתי, בפארק המים, ולעתים גם בביתם הפרטי של אנשים.

איטום של בריכות בטון הוא הכרחי מבפנים ומבחוץ, מכיוון שהבטון הוא חומר סופח מים. ברגע שיחלחלו מים אל שכבת הבטון – יתחיל תהליך שיביא בסופו של דבר להיסדקותו של הבטון והתפוררות שלו. לכן, איטום בריכות בטון הוא קריטי, והוא מבוצע גם על מנת לשמור על המים בתוך הבריכה, וגם על מנת למנוע מרטיבות מהאדמה לחלחל אל תוך שכבת הבטון.

 

איטום מקלטים

איטום מקלטים, מציב מספר אתגרים משמעותיים בפני קבלני האיטום בגני תקווה. מקלט הוא סביבה שאינה נוחה לעבודה מלכתחילה, עקב המיקום שלו, החוסר באוורור, וסיבות נוספות. כשאנו מעוניינים באיטום מקלט בגני תקווה, אנו צריכים למנוע חדירה של אדמה, רטיבות וגזים אל תוך המקלט, כדי לאפשר שהייה נוחה בו במידת הצורך. קירות המקלט רוויים בצינורות ומערכות שונות שהופכים את עבודת האיטום למורכבת אף יותר, מכיוון שכל צינור שכזה מהווה חדירה דרך שכבת האיטום, ולכן מהווה פוטנציאל לפרצה אפשרית במעטפת.

 

איטום אקוסטי

איטום ובידוד אקוסטי ישפיעו רבות על איכות החיים שלנו, בין אם מדובר ברעש שמגיע מבחוץ, ובין אם מדובר באקוסטיקה בעייתית בתוך המבנה שבו אנו שוהים. תורת האקוסטיקה מאפשרת שימוש בחומרים לאיטום בעלי כושר בליעת רעש גבוה, ובכך מאפשר לנו להפוך סביבת עבודה או מגורים לנוחה הרבה יותר. כשאנו מדברים על בידוד אקוסטי, אנו מדברים על חסימת רעש משני סוגים: רעש שעובר דרך המבנה – דוגמת גרירת רהיטים, ורעש שנישא באוויר דרך הקירות – דוגמת צעקות או דיבורים רועמים.

 

איטום תרמי

איטום או בידוד תרמי, מבוסס על מדע התרמודינמיקה, שעוזר לנו לווסת מעבר חום בין סביבות שונות. חומרים מבודדים תרמית, הם חומרים המסוגלים למנוע מעבר חום בצורה יעילה במיוחד. חסימת מעבר החום, מתאפשרת ע"י אחוז גבוה של אוויר כלוא המאפיין את החומרים הללו. שימוש נכון בחומרים מבודדים תרמית, כגון צמר סלעים, "בט-קל", או פוליסטרין מוקצף, יאפשרו לנו איכות חיים גבוהה יותר, חיסכון באנרגיה, ומניעת הצטברות עובש על הקירות.

 

תחום עבודות האיטום הוא מעניין ומאתגר. עבודות איטום בגני תקווה נדרשות כשמדובר באיטום גגות וקירות חיצוניים, איטום קירות פנימיים בחדרים בהם שוררת לחות גבוהה, ציפוי של דפנות בריכות ומאגרי מים, ואפילו איטום של אדניות נוי לצמחייה. המטרה העיקרית בכל עבודות האיטום, היא יצירת חציצה שמטרתה מניעת מעבר המים אל מקומות בהם הם פחות רצויים. בכל המדובר בעבודות איטום בגני תקווה- מגוון החומרים התפתח בשנים האחרונות בצורה משמעותית, וכך גם השיטות המשמשות את בעלי המקצוע.

איטום קירות

הצורך באיטום

כאמור בפסקת הפתיחה, איטום נדרש כמעט בכל מבנה מעשה ידי אדם. הפונקציה המוכרת לכולנו היא איטום גגות בתי המגורים שלנו, ובד"כ אנו הופכים מודעים לחשיבותה כשאנו חווים תופעות כמו "הזעה" של הקירות, כתמי עובש, או נזילות וטפטוף של מי גשמים.

איטום איכותי נדרש גם בעת בניית בריכות ומאגרי מים, בין אם מדובר בדופן הפנימית המתמודדת עם לחץ המים הקבוע, ובין אם מדובר בדפנות החיצוניות- אותן נרצה לאטום למניעת חלחול של רטיבות מהאדמה המקיפה, שעלולה לגרום נזק למעטפת הבטון. עבודות איטום בגני תקווה לוקחות חלק גם בכל הנוגע לאדניות צמחייה, וכאן מדובר לעתים על אדניות גדולות, המכילות לעתים עצים ושיחים, ועשויות בטון או בלוקים.

 

הצורך באיטום

 

חומרים ושיטות

עבודות איטום בגני תקווה מוכרות לאנושות מאז תחילת בניית המבנים- לפני אלפי שנים. מאז מן הסתם, התחום עבר תהפוכות רבות, ובשנים האחרונות צצו בשוק זה חומרי איטום מתוחכמים לצד שיטות יעילות. ניתן למצוא בשוק חומרי האיטום חומרים כגון חומרים פוליאוריטניים, חומרים ביטומניים משחתיים, רשתות אינטרגלס, חומרים צמנטיים, ועוד.

לכל חומר תכונות פיזיקאליות מעט שונות, שהופכות אותו מתאים במיוחד למצע כזה או אחר. בין השיטות החדישות נוכל להיתקל באיטום קירות חיצוניים באמצעות סנפלינג או מנופים, איטום בהתזה, ועוד. השיטות החדישות מאפשרות נגישות ויעילות גבוהות יותר מאשר פעם.

 

חומרים ושיטות

 

לצורך העניין – איטום קירות חיצוניים באמצעות סנפלינג, מאפשר לעובדים הגעה נוחה לכל מקום באמצעות דחיפה של עצמם, בעוד פעם- עבודה כזו דרשה הקמת פיגומים מסורבלים סביב המבנה, מה שיצר רעש, לכלוך, ופגיעה באיכות החיים של הדיירים.

עבודות איטום בגני תקווה נדרשות היום כמעט בכל מקום שאליו נביט. המים הם האלמנט המביא חיים, ובהתאם- הם מקיפים אותנו בכל אשר נלך. על אף יתרונותיהם של המים, ככל שמדובר בבניית מבנים- אנו מעוניינים למנוע את המעבר שלהם לסביבות מסוימות- היכן שהם יכולים ליצור בעיות ואי נוחות. שוק עבודות האיטום התפתח משמעותית, ומציע כיום הן חומרים מתוחכמים, והן שיטות יעילות לביצוע עבודות אלה.

על אף שלעתים העניין נראה פשוט, אין זה מומלץ לנסות ולבצע עבודות איטום בגני תקווה לבד ובלי ליווי מקצועי. עבודות איטום בגני תקווה חייבות להיות מותאמות מבחינת שיטת האיטום והחומרים, ועבודה שאינה מקצועית לעתים תיתן את אותותיה רק לאחר מספר חודשים, ואז תביא עימה הוצאות נוספות ומיותרות.

זיפות גגות

שאלות ותשובות

אנחנו נצטרך עבודות איטום במגוון מצבים. איטום בגג לפני תקופת הגשמים, איטום קירות חיצוניים של הבית במידה וניזוקו כתוצאה מפגיעה, איטום בריכות במידה ויש לנו בריכה מבטון, איטום מקלטים המונע חדירה של גזים אל המבנה, איטום אקוסטי לחדרי מוזיקה לבידוד מקסימאלי ועוד.
ניתן למצוא חומרים כגון חומרים פוליאוריטניים, חומרים ביטומניים משחתיים, רשתות אינטרגלס, חומרים צמנטיים ועוד. לכל חומר תכונות פיזיקאליות מעט שונות. השימושים בחומרים השונים משתנים מעבודה לעבודה ובהתאם לתנאי מזג האוויר לפי שיקול בעל המקצוע.
ניווט במאמר